Els dos regidors adscrits als socialistes que han sortit escollits com a alcalde i tinent d'alcalde són, respectivament, Manel Anselmo Amador i Nil Anselmo Serres, pare i fill.
La candidatura adscrita a la CUP, que porta el nom de Sant Jaume de Frontanyà - Alternativa Municipalista (SJF-Amunt), ha obtingut una regidora: Lluïsa Vilalta Pérez.
Al segon municipi més petit de Catalunya té un total de 25 electors i s'hi presentaven fins a sis candidats: tres vinculats a la CUP, dos al PSC i un ERC. A hores d'ara, el ministeri de l'Interior ha d'oficialitzar els resultats al seu web.
[municipals2019]MUN08216[/municipals2019]
El poble més petit de Catalunya ja sabia que repetia alcalde
Gisclareny, el poble més petit de Catalunya, tornarà a tenir com a alcalde, Joan Tor. Aquesta serà la seva novena legislatura al capdavant de l'Ajuntament i es presentava per primera vegada amb Esquerra Republicana de Catalunya (ERC), després d'haver concorregut amb CiU en anteriors comicis. A Gisclareny, Tor era l'únic candidat que es presentava als comicis.
[municipals2019]MUN08093[/municipals2019]
Joan Tor, alcalde de Gisclareny. Foto: Pilar Màrquez Ambròs
