L'Agència de Desenvolupament del Berguedà (ADBerguedà) i el Casal d'Europa del Berguedà han signat han conveni de col·laboració per fomentar les relacions europees i conscienciar la població sobre què vol dir pertànyer a aquest col·lectiu. D'aquesta manera, les dues entitats s'han compromès a consensuar un programa de jornades de sensibilització sobre la ciutadania europea i la cooperació al desenvolupament.
D'altra banda, les dues institucions també buscaran vies per contribuir a la cooperació i integració europea en l'àmbit empresarial. En aquest marc, l'Oficina de Relacions Internacionals i Cooperació al Desenvolupament donarà suport tècnic a les empreses que necessitin buscar finançament per a projectes d'abast europeu i internacional.
Agència i Casal d'Europa conscienciaran sobre l'europeisme
Les dues entitats assessoraran per contribuir a la integració europea en l'àmbit empresarial
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de maig de 2015 a
les 17:31
Actualitzat el
06 de maig de 2015 a les
17:37
Et pot interessar
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
