El Servei Català de Trànsit (SCT) ha informat que, aquest vespre, s'ha activat l'alerta per neu i gel a la carretera C-16, de Guardiola de Berguedà a Cercs, i ha informat que és obligatori l'ús de cadenes en aquesta via al seu pas per Guardiola i fins a Bellver de Cerdanya, inclòs el Túnel del Cadí. Així ho ha anunciat des de les 19.00 hores, a l'espera que la via es pugui normalitzar a mesura que avanci el temporal i hi puguin passar les màquines llevaneus.
Per altra banda, també és obligatori l'ús de cadenes entre Guardiola de Berguedà i Coll de Pal, i entre Castellar del Riu i els Rasos de Peguera.
Alerten per gel i neu a la C-16 i obliguen a portar cadenes a Guardiola de Berguedà
Societat
També és obligatori l'ús de cadenes fins a Coll de Pal, i des de Castellar del Riu als Rasos de Peguera
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
25 de gener de 2017 a
les 18:15
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
