La Comissió de la Cavalcada dels Reis Mags d'Orient de Cercs ha posat en marxa una nova campanya, per tal que els nens i nenes del municipi tinguin nous tions. "Aqueste any hem pogut saber que els tions no paren quiets; estan nerviosos i perduts al mig del bosc", han explicat.
Per axiò, el proper diumenge 26 de novembre han convicat els més petits a anar a buscar-los i gaudir d'un matí de "rialles, il·lusions i misteris". El punt de trobada serà a la plaça del Primer Comte de Fígols de Sant Jordi a les 10.30 hores. Allà hi haurà un esmorzar i, a les 11.00 hores, començarà la recerca fins a la Font del Rei, on es farà una fotografia familiar i es donarà la benvinguda als nous tions d'aquest any.
El preu de l'activitat és de 4 euros per als adults i 2 per als infants a partir de dos anys. En qualsevol cas, cal inscripció prèvia i la compra dels tiquets a Cal Meliton, l'estanc de Sant Jordi.
Conviden els infants de Cercs a anar a buscar tions pel bosc durant el mes de novembre
Societat
L'activitat serà diumenge 26 de novembre a Sant Jordi
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
13 de novembre de 2017 a
les 11:06
Actualitzat el
13 de novembre de 2017 a les
13:08
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
