El divendres 26 de juliol a les 12 del migdia començarà un nou repte esportiu i solidari al nostre país. Judit Franch i Pau Ventura han decidit "córrer sense por" i travessar corrent el Berguedà amb un recorregut de 106,2 quilòmetres i 6.240 metres de desnivell positiu que volen completar en només 24 hores.
L'Ametlla de Merola serà el punt de partida d'un potent repte esportiu que també compta amb una iniciativa solidària associada: l'objectiu dels dos corredors és recaptar fons per a l'associació "Sense por", una entitat sense ànim de lucre que va ser creada a Puig-Reig per un grup d'amigues per tal de recollir diners per a la darrera edició de "La Marató de TV3". L'associació ha decidit continuar activa després d'aquest esdeveniment i el repte que ara impulsen Franch i Ventura destinarà tots els seus beneficis a la seva lluita contra el càncer. En concret, una part dels beneficis aniran destinats a ajudar econòmicament a la família d'un infant del Berguedà que pateix càncer i que ha de realitzar el tractament a l'estranger. La resta de guanys serviran per seguir finançant els tatuatges oncològics gratuïts per a dones que han estat sotmeses a una mastectomia.
Amb l'objectiu d'obrir les portes del repte a tothom que vulgui participar-hi, Judit Franch i Pau Ventura han distribuït el recorregut en sis trams diferents per tal que més corredors els acompanyin en una part del trajecte i fan una crida a altres tipus de col·laboracions com la participació en algun punt d'avituallament, a comprar la samarreta tècnica dissenyada exclusivament pel repte o bé directament fent un donatiu al número de compte ES53 0182 1965 1802 0168 0855 del projecte "Sense Por".
El repte esportiu portarà els corredors a travessar els boscos i les muntanyes del Berguedà passant per Olvan, Vilada, La Nou del Berguedà, Saldes, el Comabona, Bagà i el Niu d'Àliga, que és previst que coronin el dissabte 27 de juliol al migdia.
«Córrer sense por», un repte esportiu i solidari al Berguedà
Judit Franch i Pau Ventura impulsen una travessa corrent el 26 i 27 de juliol
ARA A PORTADA
-
Més visites, menys espera i nous serveis: així ha canviat l'atenció en ginecologia a Berga Lídia López
-
Aquest és el poble del Berguedà escollit com un dels 20 millors del món per visitar durant el 2025 Redacció
-
-
L'Ajuntament de Bagà denuncia als Mossos unes amenaces dirigides a l'alcalde i dos regidors Lídia López
-
Publicat el 30 de juny de 2019 a les 09:03
Et pot interessar
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 11, 12 i 13 de juliol
-
Societat La benedicció dels vehicles pels Cristòfols a Berga canvia d'ubicació aquest 2025