Els Mossos d'Esquadra han detingut un mínim de dues persones, segons les primeres informacions del cos policial, com a presumptes autors de l'atracament d'aquest matí a la joieria Maite de Berga, en ple centre de la capital berguedana. Els fets han tingut lloc passats uns vint minuts de les 10 del matí, quan els atracadors han entrat a l'establiment i han amenaçat una treballadora.
Segons han explicat els Mossos, els assaltants han fugit amb joies, però han estat interceptats al cap d'una estona gràcies a un dispositiu especial anomenat gàbia per tal de tancar les principals sortides de la localitat. Els Mossos han interceptat un mínim de dues persones a les rodalies de Berga, a la carretera c-16, en direcció a Manresa.
Detinguts els presumptes autors de l'atracament d'una joieria a Berga
Els Mossos d'Esquadra els han interceptat quan fugien per la C-16 en direcció Manresa | Els lladres han amenaçat una treballadora de l'establiment i han fugit amb joies
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de febrer de 2017 a les 11:24
Actualitzat el 21 de febrer de 2017 a les 19:30
Et pot interessar
-
Societat Olvan i Cal Rosal es llencen de cap a l'estiu amb activitats fins entrat l'agost
-
Societat Cal Guitart abandona el carrer Major i enceta una nova etapa al Vall
-
Societat El Tossalet acomiada set treballadors que demanen la readmissió fent una crida al boicot
-
Societat El 40% dels turistes que visiten el Berguedà arriben durant l'estiu
-
Societat «Hi havia força gent que no sabia on coi anava»
-
Societat «Ara estic bé, però crec que em posaré nerviosa quan pugi les escales»