​Doblen la inversió a la marca turística «Pirineus»

L'objectiu és aconseguir un reequilibri territorial dels fluxos turístics i de la riquesa que generen

Publicat el 03 de gener de 2017 a les 06:00
El programa Pirineus ha realitzat una forta aposta per aquesta marca turística, i ha doblat el pressupost per a la seva promoció, que ha passat dels 355.000 euros del 2015 als 710.000 del 2016. Això ha estat possible gràcies a l'acord al qual han arribat tots els integrants del programa: l'Agència Catalana de Turisme, l'Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (IDAPA), Turisme de Barcelona, i els Patronats de Turisme de la Diputació de Lleida, Costa Brava Girona, Diputació de Barcelona, i el Conselh Generau d’Aran.

L'objectiu d'aquest increment és donar més visibilitat a la marca Pirineus i dotar-la de més presència tant en el mercat domèstic, com en els mercats de proximitat, i altres mercats internacionals. Per tal d'aconseguir aquests objectius, s'ha dut a terme una gran campanya de publicitat en mitjans, tant tradicionals com digitals. Es desenvoluparà en els mercats de Catalunya, Espanya, França i Benelux, i cobrirà tot l'any.

Una altra de les accions destacades és la Jornada InterPirineus, que té com a objectiu crear un espai de trobada entre les empreses pirinenques, per tal de crear sinergies i fomentar la comercialització de noves destinacions i nous productes d'interior i de muntanya de Catalunya.
 
L'aposta per la marca Pirineus forma part de l'estratègia de l'Agència Catalana de Turisme i la Direcció General de Turisme de potenciar el turisme interior i de muntanya per aconseguir un reequilibri territorial dels fluxos turístics i de la riquesa que generen.