El Col·legi de Fisioterapeutes realitza aquest dimarts una xerrada a l'escola de Montmajor, per impulsar bons hàbits i prevenir infeccions a les vies altes respiratòries. Es tracta d'una activitat coordinada amb l'Associació de Mares i Pares de l'escola Girasol, que s'emmarca dins la campanya sobre la importància de la neteja nasal que impulsa aquest col·legi durant tot el 2016.
Segons han indicat, la xerrada s'adreça a pares, mares, alumnes, mestres i veïns del poble, i explicarà tot un seguit de bones pràctiques senzilles i quotidianes que han de permetre, entre altres coses, prevenir algunes de les infeccions més habituals en els infants com rinitis, faringitis, otitis i sinusitis. Totes aquestes, si no es curen a temps, poden donar inici a infeccions de les vies baixes i causar-ne de cròniques quan un és adult.
En aquest punt, asseguren, la higiene nasal és un "tractament simple, segur i ben tolerat", tant per nens com per adults, que demostra per la seva eficiència la disminució dels símptomes d'infeccions. Els efectes que s'aconsegueixen amb la higiene són humidificar, reduir crostes i promoure la cura de la infecció.
El Col·legi de Fisioterapeutes aprofundeix sobre la higiene nasal a Montmajor
L'escola Girasol acull aquest dimarts una xerrada per prevenir infeccions
ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’abril de 2016 a les 07:47
Et pot interessar
-
Societat Gósol celebrarà una consulta a la tardor per decidir si canvia de demarcació
-
Societat La Patum suma el tercer patrocinador privat aquest 2025
-
Societat Una trentena de cavalls reforça la prevenció d'incendis al Baix Berguedà
-
Societat Berga posa data a les obres de la Font del Ros
-
Societat Coneix les parelles administradores de La Patum i Els Elois d'aquest 2025
-
Societat Arrenca el compte enrere de la Patum amb el Ple de l'Ascensió i la sortida del Tabal