[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Cx_QA1iHsNA[/youtube]
El paper de la dona en el món rural és molt limitat i l'estereotip que és un lloc reservat per als homes el volen trencar Ganaderas en Red. Un projecte a nivell estatal que uneixen pastores i ramaderes d'arreu del territori. Duen poc més de mig any en dansa i ja han fet diverses iniciatives per difondre el seu projecte.
Aprofitant el fenomen musical de l'estiu Despacito, s'han sumat a les diferents versions i han afegit la seva particular, Mujeres al viento. Aportant el seu toc rural i animal, amb la participació de totes les integrants d'aquest col·lectiu i sobretot posant l'accent en la reivindicació femenina.
En aquest sentit, Catalunya hi té força presència. Amb una vintena de participants de diferents punts del territori: el Pallars, la Cerdanya, Prades, el Baix Penedès, el Vallès Occidental i Oriental, l'Anoia, el Bages, el Berguedà, el Lluçanès, Osona, Garrotxa, l'Empordà, l'Alt Urgell i també del Principat d'Andorra.
El «Despacito» més rural: pageses i ramaderes del Berguedà també versionen la cançó de l'estiu
És una iniciativa reivindicativa de l'entitat Ganaderas en red que aplega pastores i ramaderes de tot l'Estat
Ara a portada
-
-
Societat Així és el Mòdul Berguedà, una caseta per fires pensada i elaborada a la comarca Lídia López
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol Redacció
-
Esports Gerard Ahicart supera el repte de pujar i baixar a Queralt durant 24 hores seguides Redacció
-
Societat L'Ajuntament d'Olvan converteix l'antic consultori de Cal Rosal en un habitatge Lídia López
Publicat el 18 de juliol de 2017 a les 17:03
Actualitzat el 18 de juliol de 2017 a les 17:19