El servei d’assessorament energètic del Berguedà ofereix tallers als casals de la gent gran

La finalitat és donar a conèixer a la població la llei que protegeix a les persones amb dificultats econòmiques; els descomptes de les companyies; així com les mesures d'estalvi que es poden dur a terme

Publicat el 25 de setembre de 2019 a les 12:48
Actualitzat el 25 de setembre de 2019 a les 15:22
El servei d’assessorament energètic del Berguedà oferirà tallers als casals de la gent gran de diversos municipis al llarg d'aquesta tardor. Els tallers per fer arribar informació sobre els subministraments bàsics d'aigua, llum i gas començaran l'1 d'octubre. 
 
La finalitat d'aquests tallers del Consell Comarcal del Berguedà és donar a conèixer a la població l'existència de la Llei 24/2015 que protegeix a les persones que tenen dificultat per mantenir els subministraments bàsics d'aigua, llum i gas; els descomptes que ofereixen les companyies de l'aigua i de la llum i com sol·licitar-los; així com les mesures d'estalvi que es poden dur a terme a l'habitatge per reduir les factures. 

De moment, hi ha programats diversos tallers que es faran durant l'octubre. A Sant Jordi de Cercs, n'hi haurà un dimarts 1 d'octubre; a Olvan, divendres 4; a Vilada, dilluns 7; a Casserres, dimecres 8; a Montmajor, dijous 14; a Guardiola de Berguedà, dimarts 15; a Gironella, dijous 17; i a Bagà, dimarts 22. La majoria d'aquestes sessions es faran a les 5 de la tarda, exceptuant la d'Olvan que serà a les 10 del matí. Encara no hi ha una hora determinada per la de Casserres.