El telèfon d'emergències 112 ha rebut fins a les sis de la tarda d'aquest diumenge 56 trucades per 49 incidències lleus provocades per la pluja. La majoria s'han rebut del Gironès (17), i més concretament de la ciutat de Girona (12), on alguns carrers s'han inundat per embornals embussats.
Des del Maresme s'han rebut 6 avisos, la majoria de Mataró, i també s'han rebut 6 trucades del Baix Ebre, gairebé tots de Tortosa. Entre les quatre i les sis de la tarda els Bombers de la Generalitat han estat alertats per una quinzena d'incidències lleus, la majoria per baixos inundats, arbres caiguts, despreniment de pedres a les vies i carrers on calia netejar els embornals. Davant l'alerta de l'Inuncat aquest cos està fent inspeccions i revisant punts inundables.
El Servei Meteorològic de Catalunya ha informat que s'ha superat el llindar d'intensitat de pluja a Benissanet, on s'han registrat 27 litres per metre quadrat en mitja hora, i a Ulldecona, on se n'han recollit 22. També destaca que a Aldover s'han recollit 10 litres per metre quadrat en només 10 minuts.
El telèfon d'emergències rep més d'una cinquantena de trucades relacionades amb les pluges
Els Bombers registren una quinzena d'avisos, la majoria al Gironès, per baixos inundats, arbres caiguts i carrers on calia netejar els embornals
ARA A PORTADA
-
L'ACEB trasllada al Parlament les seves propostes per al nou Pacte Nacional per a la Indústria Redacció
-
Montse Venturós se sincera després de patir depressió: «Vaig tenir por de mi mateixa» Lluís Girona Boffi
-
-
-
La vaga al Tossalet afecta els cursos de natació escolar i per a persones amb diversitat funcional Redacció
Publicat el 14 d’octubre de 2018 a les 20:41
Actualitzat el 14 d’octubre de 2018 a les 20:42
Et pot interessar
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 17, 18 i 19 d'octubre
-
Societat Més de 1.300 persones signen per demanar expedicions de bus directes entre Berga i Barcelona
-
Societat El Tossalet torna a la vaga: la CGT insta la Federació a negociar i l'Ajuntament a involucrar-se
-
Societat El Consell Comarcal del Berguedà proposa que la taxa de residus augmenti un 5% el 2026
-
Societat Montclar renova les Tres Flors d'Honor als premis Viles Florides de Catalunya
-
Societat El COAC-CC i la Serradora Boix signen un conveni per unir l'arquitectura amb la indústria de la fusta