El Centre d'Estudis Josep Ester Borràs i l'Ateneu Columna Terra i Llibertat de Berga portaran a terme, el proper dissabte 21 de maig, la "inauguració" del nou carrer Marcel·lí Massana. Aquest se situarà, segons han informat, a "l'antic carrer" de mossèn Huch. en un acte que es farà a les 13.30 hores del migdia.
Amb aquesta acció, els anarquistes continuen la campanya de canvi de nom de carrers que van iniciar fa uns mesos amb una instància a l'Ajuntament de Berga, i que va generar forta polèmica quan es van treure dues plaques de carrers, concretament, la mossèn Espelt i la de la plaça mossèn Armengou.
L'acte dels anarquistes es portarà a termes després de la presentació del llibre "Marcel·lí Massana. Terrorisme o resistència?" de Josep maria Reguant a les 12.00 del migdia a l Casal de la gent gran de Berga.
Els anarquistes canviaran el nom del carrer mossèn Huch per Marcel·lí Massana
L'Ateneu Columna Terra i Llibertat i el Centre d'Estudis Josep Ester Borràs canviaran la placa del carrer
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de maig de 2016 a les 12:45
Et pot interessar
-
Societat Puig-reig viurà un nou simulacre de risc químic
-
Societat «La nostra paciència ha arribat al seu límit»: la Font del Ros exigeix l'inici de les obres al barri
-
Societat La Penya Blau i Grana de Berga porta un mar d'estelades a Montjuïc pel Clàssic
-
Societat Berga engega les inscripcions per optar a l'empostissat de La Patum accessible
-
Societat El Museu del Ciment de Castellar de n'Hug viatja al passat amb la realitat virtual
-
Societat Paisatges Vius planta 1.700 arbustos al Catllaràs per afavorir la conservació del gall fer