Els Bombers de la Generalitat van rescatar, aquest dimarts al vespre, a Guardiola de Berguedà, un home que s'havia quedat embarrancat dins d'un vehicle en un camí de bosc a poc més de mig de la carretera BV-4024 i prop de l'encreuament de la pista forestal d'accés al refugi que hi ha a la zona. Fonts dels Bombers han explicat que el cotxe va quedar atrapat en aquesta zona i que, donat que la grua no hi podia arribar, van haver-hi d'intervenir.
L'avís va donar-lo el mateix afectat quan faltaven pocs minuts per les 10 del vespre. Inicialment, de fet, la trucada va fer-se al Parc Natural Cadí-Moixeró.
Posteriorment, el mateix cos de Bombers va acompanyar l'home - que va poder sortir del cotxe pel seu propi peu - fins a una zona segura. No es van haver de lamentar danys personals.
Els Bombers rescaten un home que havia quedat embarrancat en un camí de bosc a Guardiola
El vehicle va quedar bloquejat a escàs mig quilòmetre de la carretera BV-4024
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’abril de 2018 a les 09:21
Et pot interessar
-
Societat El Berguedà reclama a Red Eléctrica que faci realitat la subestació del polígon d'Olvan
-
Societat Fira de Santa Tecla 2025: programa, dates i horaris
-
Societat Les pluges regulars pronostiquen una bona temporada boletaire
-
Societat Finalitza la vaga a Liven-Paulig sense lligar cap acord sobre el conveni
-
Societat Gironella es proposa combatre la solitud no desitjada amb un projecte comunitari a l'hora de dinar
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 12, 13 i 14 de setembre