Els Bombers de la Generalitat van rescatar, aquest dimarts al vespre, a Guardiola de Berguedà, un home que s'havia quedat embarrancat dins d'un vehicle en un camí de bosc a poc més de mig de la carretera BV-4024 i prop de l'encreuament de la pista forestal d'accés al refugi que hi ha a la zona. Fonts dels Bombers han explicat que el cotxe va quedar atrapat en aquesta zona i que, donat que la grua no hi podia arribar, van haver-hi d'intervenir.
L'avís va donar-lo el mateix afectat quan faltaven pocs minuts per les 10 del vespre. Inicialment, de fet, la trucada va fer-se al Parc Natural Cadí-Moixeró.
Posteriorment, el mateix cos de Bombers va acompanyar l'home - que va poder sortir del cotxe pel seu propi peu - fins a una zona segura. No es van haver de lamentar danys personals.
Els Bombers rescaten un home que havia quedat embarrancat en un camí de bosc a Guardiola
Societat
El vehicle va quedar bloquejat a escàs mig quilòmetre de la carretera BV-4024
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
04 d’abril de 2018 a
les 09:21
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
