Amb l'inici de les rebaixes, una quarantena de botigues de Berga, situades totes al nucli històric de la ciutat, van aprofitar per engegar, durant el mes de juliol, una nova campanya d'estiu, per fomentar el comerç al llarg i entorn del carrer major. Una promoció, han explicat a NacióBerguedà, que ja han finalitzat, amb una valoració positiva i resultats convincents, que se sumen a la implicació de la ciutadania i els compradors.
Sota el nom de "Al juliol vine a donar el volt", els membres de Berga Comercial del carrer major buscaven incentivar la compra durant els caps de setmana, i motivaven els compradors a participar en diferents sortejos. Es tractava de dipositar el tiquet de la compra dins d'una guardiola gegant situada a la placeta Ciutat i, a final de setmana, treure tres tiquets. En el cas dels afortunats, es contactava amb ells i se'ls tornaven els diners en compres.
En conjunt, ha precisat Anna Farràs, es van treure 12 tiquets (tres cada cap de setmana), i malgrat que el primer va ploure i l'últim va quedar una mica eclipsat per altres activitats, la valoració és molt positiva.
Els comerciants del carrer major de Berga valoren bon clima i resultats de la campanya d'estiu
Els socis de Berga Comercial han realitzat fins a 12 sortejos durant els caps de setmana de juliol
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’agost de 2017 a les 10:28
Actualitzat el 04 d’agost de 2017 a les 10:39
Et pot interessar
-
Societat Més visites, menys espera i nous serveis: així ha canviat l'atenció en ginecologia a Berga
-
Societat Aquest és el poble del Berguedà escollit com un dels 20 millors del món per visitar durant el 2025
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència