Els patges reials demanen als nens de Berga que decorin el seu rei ideal

L'Ajuntament entrega plantilles de Ses Majestats als més petits i els insta a donar-los la benvinguda a través de les xarxes socials

Publicat el 27 de desembre de 2015 a les 17:50
Actualitzat el 28 de desembre de 2015 a les 11:38
Els patges reials dels Reis d'Orient, que aquest diumenge han recollit totes les cartes dels nens i nenes de Berga, també els han deixat un encàrrec molt especial. Aquest any, Melcior, Gaspar i Baltasar volen saber com els veuen i imaginen els més petits de la ciutat, amb una rebuda 2.0. Per aquest motiu, els patges han entregat una plantilla de Ses Majestats, que els infants hauran de pintar i decorar. 

Segons ha informat l'Ajuntament de Berga, s'insta els més petits a deixar anar la imaginació, pintar i decorar la plantilla, retallar la figura i fer-s'hi una foto. Totes aquestes imatges es podran fer arribar al consistori a través de les xarxes socials fent menció del compte de Twitter (@AjBerga) amb l'etiqueta #reisBerga.

Les fotografies serviran per "anar fent ambient" fins que arribi el dia 5 de gener, nit de Reis, quan totes aquestes apareixeran al programa "Especial nit de Reis" de Televisió del Berguedà, que retransmetrà en directe la cavalcada. Aquesta mateixa plantilla, per altra banda, també es podrà trobar a l'Ajuntament o a través de la seva pàgina web
 

Patges reials a Berga aquest diumenge. Foto: AjBerga.