Follets i fades han omplert, des d’aquest cap de setmana, el carrer major de Berga, de la mà dels comerciants i botiguers integrats dins de Berga Comercial. Aquest ha estat l’inici de la campanya de Nadal que l’eix ha iniciat, sota el lema “Cantem junts”.
D’aquesta manera, el carrer Ciutat s’omple de regals, amb un gran arbre de Nadal il•luminat de llums, que vesteixen l’eix de festa i d’activitats. Els follets i fades, segons han explicat, relataran contes i cantaran cançons durant les festes, obrint la possibilitat de fer-se fotografia amb uns photocalls creats especialment per a l’ocasió.
El proper cap de setmana, tant dissabte com diumenge 17 i 18, es podrà tornar a gaudir d’aquest màgic espectacle. A més, el centre de jardineria Curriu presentarà tota mena de complements nadalencs, i l’Escola Municipal de Música de Berga s’afegirà a la celebració amb un concert de corals el divendres 16 a la tarda, i amb l’orquestra de cordes el dissabte 17 al matí.
Follets i fades ompliran de Nadal el carrer major de Berga
L'eix comercial s'ambientarà amb contes, música i espectacles
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de desembre de 2016 a les 11:41
Actualitzat el 12 de desembre de 2016 a les 11:47
Et pot interessar
-
Societat Més visites, menys espera i nous serveis: així ha canviat l'atenció en ginecologia a Berga
-
Societat Aquest és el poble del Berguedà escollit com un dels 20 millors del món per visitar durant el 2025
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència