L’Ajuntament de Gironella ha iniciat els tràmits per la concessió del servei de bar de la Piscina Municipal pels anys 2019 i 2020. El servei inclou la gestió dels bars, la cafeteria i la neteja d'ambdues zones.
El bar-cafeteria està situat a l'interior de les piscines municipals i està format per una zona de barra i local, cuina, magatzem i dues terrasses. El contracte té un valor de 2.541 euros i és prorrogable a 1 any sempre que s'hagi prestat el servei amb diligència.
Les ofertes s'han de presentar a través del perfil del contractant fins divendres 31 de maig.
Enguany també s’ha obert el concurs per a la gestió de socorrisme, que assegura una major cobertura del servei de vigilància amb professionals qualificats. El concurs és pels propers 2 anys.
Gironella treu a concurs el servei de bar de la piscina
Les candidatures es poden presentar fins aquest divendres 31 de maig
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2019 a les 10:58
Actualitzat el 31 de maig de 2019 a les 11:07
Et pot interessar
-
Societat Beures, tapes i música en directe: així celebra Cal Rosal la Festeta de la Cervesa
-
Societat El Berguedà reclama a Red Eléctrica que faci realitat la subestació del polígon d'Olvan
-
Societat Fira de Santa Tecla 2025: programa, dates i horaris
-
Societat Les pluges regulars pronostiquen una bona temporada boletaire
-
Societat Finalitza la vaga a Liven-Paulig sense lligar cap acord sobre el conveni
-
Societat Gironella es proposa combatre la solitud no desitjada amb un projecte comunitari a l'hora de dinar