L'Ajuntament de Gironella ha posat en marxa els concursos i el procés selectiu de personal, per a la concessió dels serveis relacionats amb la piscina municipal. Segons han informat des del consistori, es continuarà apostant per l'externalització del servei de socorristes, tot i que enguany el contracte tindrà una vigència de dos anys, abastant el 2017 i el 2018, des de mitjans del mes de juny.
Així doncs, s'establirà un contracte administratiu de serveis, mitjançant procediment obert, a l'oferta econòmica més avantatjosa, amb un pressupost màxim de 38.000 euros per temporada de socorrisme. En aquest s'hi pot acollir qualsevol empresari. A més, el contracte del bar tindrà un valor de 2.541 euros i es prorrogarà per l'any vinent sempre que s'hagi prestat el servei amb diligència. Pel que fa als taquillers i al manteniment de la piscina, s'obrirà un procediment de selecció de tres places de taquiller i una de manteniment, en contracte laboral a temps parcial.
Gironella treu a concurs el servei de bar, socorristes, taquillers i manteniment de la piscina
El consistori continuarà apostant per l'externalització del servei de socorristes, tot i que enguany el contracte tindrà una vigència de dos anys
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’abril de 2017 a les 11:58
Et pot interessar
-
Societat Festa Major de Puig-reig 2025: el programa complet del 5 al 10 de juny
-
Societat El Berguedà desplega el programa Festes de Qualitat per millorar l'oci nocturn
-
Societat La Patum reforça la prevenció de les violències masclistes i els serveis de consums saludables
-
Societat El projecte d'obres a la C-16 entre Berga i Cercs, a la línia de sortida
-
Societat La T-Mobilitat arriba al Berguedà, el Solsonès i el Ripollès aquest juliol
-
Societat Gósol celebrarà una consulta a la tardor per decidir si canvia de demarcació