La berguedana Sara Pujals està disposada a donar-ho tot, a partir d'aquest dimecres, quan comença el torneig professional World Padel Tour de Montecarlo, un dels més reconeguts mundialment, i on s'apleguen alguns dels millors esportistes fins el proper 11 de setembre, quan finalitzarà. En aquest cas, és la primera edició amb el quadre femení, ja que fins el moment només es disputava la prova de pàdel masculina.
En el torneig, Pujals jugarà, conjuntament amb Maite Gabarrús, contra Marta Ortega i Ariadna Sánchez, actualment les número 7 del món. No obstant això, i segons han informat en un comunicat, la berguedana s'ha mostrat convençuda que poden realitzarun bon paper.
Actualment, Pujals és la número 28 del rànquing mundial i la número 10 del català. Des d'aquesta posició, el seu objectiu és anar-se "superant torneig a torneig i partit a partit", de manera que es pugui visibilitzar un ascens continuat.
La berguedana Sara Pujals competeix amb les millors jugadores de pàdel del món a Montecarlo
Pujals disputarà el World Padel Tour a partir d'aquest dimecres
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de setembre de 2016 a les 19:20
Actualitzat el 06 de setembre de 2016 a les 19:30
Et pot interessar
-
Societat El Mercat de Cooperatives Escolars de Berga creix i atrau 300 alumnes de tota la comarca
-
Societat Puig-reig viurà un nou simulacre de risc químic
-
Societat «La nostra paciència ha arribat al seu límit»: la Font del Ros exigeix l'inici de les obres al barri
-
Societat La Penya Blau i Grana de Berga porta un mar d'estelades a Montjuïc pel Clàssic
-
Societat Berga engega les inscripcions per optar a l'empostissat de La Patum accessible
-
Societat El Museu del Ciment de Castellar de n'Hug viatja al passat amb la realitat virtual