La família del futbolista igualadí Gabriel Pérez, que va morir dilluns d'una peritonitis provocada pel perforament de l'apèndix, està estudiant si denuncia l'Hospital d'Igualada per negligència mèdica. El fet és que Pérez, de 25 anys, va anar tres vegades, dimarts, dimecres i dijous, a urgències abans que li diagnostiquessin l'apendicitis. En les dues primeres visites els metges li van dir que es tractava d'una gastroenteritis. Els familiars que també es queixen que l'hospital encara no ha contactat amb ells, troben "incomprensible" que els doctors no trobessin abans el què li passava.
Un cop diagnosticat el van portar a la sala d'operacions però la situació ja era molt greu, ja que l'apèndix havia rebentat i tenia una infecció que es va derivar en una peritonitis. La situació de Gabriel va anar a pitjor i el diumenge se'l va portar al Clínic de Barcelona, però ja era tard.
L'ambulància no hi va voler anar
La família també es queixa que després que el diagnostiquessin malament dos cops, el dijous quan van decidir tornar a l'hospital, l'ambulància es va negar a buscar-lo perquè era només una "gastroenteritis". Va haver de ser el germà de Gabriel el que el va portar a urgències, on a la tercera van veure que era una apendicitis. Per tot això volen denunciar, esperen que ningú torni a passar pel què han passat ells.
La família del jove futbolista Gabriel Pérez estudia denunciar l'Hospital d'Igualada
Gabriel Pérez va anar tres cops a urgències i va tenir tres diagnòstics diferents
ARA A PORTADA
-
Més visites, menys espera i nous serveis: així ha canviat l'atenció en ginecologia a Berga Lídia López
-
Aquest és el poble del Berguedà escollit com un dels 20 millors del món per visitar durant el 2025 Redacció
-
-
L'Ajuntament de Bagà denuncia als Mossos unes amenaces dirigides a l'alcalde i dos regidors Lídia López
-
Publicat el 28 d’agost de 2016 a les 06:00
Et pot interessar
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 11, 12 i 13 de juliol
-
Societat La benedicció dels vehicles pels Cristòfols a Berga canvia d'ubicació aquest 2025