La locomotora Alstom 705, una de les màquines que va fer dels últims viatges del Carrilet i que ha estat cedida per FGC a l'Ajuntament de Guardiola de Berguedà, ja es troba a la comarca. Així ho han informat des del consistori, que assenyalen que ara s'iniciaran els treballs per restaurar-la.
El trasllat de la locomotora, des d'una nau de Sant Andreu de la Barca fins al Berguedà es va efectuar ahir. En concret, ara es troba en el lloc on, al llarg del mes de febrer, l'ajuntament estima que serà restaurada. Un cop estigui a punt, segurament al mes de març, l'aparell serà traslladat a la que serà la seva ubicació definitiva: al costat de l'antiga estació de Guardiola.
La locomotora Alstom 705 del Carrilet ja és a la comarca
L'Ajuntament de Guardiola estima que es restaurarà al llarg del febrer i que el trasllat definitiu al poble serà al mes de març
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de gener de 2023 a
les 09:30
Actualitzat el
26 de gener de 2023 a les
09:31
Et pot interessar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
-
Societat
Puig-reig engega una campanya de mecenatge per restaurar vitralls de l'església de Sant Josep
-
Societat
Mor Beneta Comellas, dissenyadora i «ànima» de TV Berguedà
-
Societat
L'ACA inicia els tràmits per ampliar la depuradora de Montmajor
-
Societat
Berga tancarà les sortides cap al nord de la C-16 per evitar el «col·lapse» dels divendres
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
