Una butlleta guanyadora del sorteig de la Loteria Primitiva ha estat validat a Berga, al punt de venda número 12.355 del passeig de la Indústria. Així mateix ho han informat en un comunicat el Patronat d'Apostes de la Diputació de Barcelona i Loterías y Apuestas de l'Estado.
Segons han indicat, la butlleta correspon al sorteig celebrat aquest dijous 7 de maig, en què hi havia cinc premis de 49.376,39 euros. Un d'aquests, s'ha validat a la capital del Berguedà.
La Primitiva deixa 49.300 euros a Berga
Societat
La butlleta ha estat validada a un punt de venda del passeig de la Indústria
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
08 de maig de 2015 a
les 10:54
Actualitzat el
08 de maig de 2015 a les
10:57
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
