L'Ajuntament de Berga comença a formar els seus treballadors

El consistori pren nota de la Seu d'Urgell per aplicar la tramitació electrònica

Publicat el 30 de setembre de 2016 a les 15:27
Actualitzat el 30 de setembre de 2016 a les 15:36
L'Ajuntament de Berga ha començat, aquest mes de setembre, una aposta interna de formació entre els diferents treballadors del consistori, per garantir que tot el personal disposi de les eines necessàries per portar a terme la seva tasca diària, així com adaptar-se a les noves normatives i necessitats del moment. De fet, i segons han recordat, aquesta era una de les apostes que havia posat de manifest l'equip de govern en diverses ocasions, i que es farà de manera gradual i durant els proper mesos en cadascun dels departaments. 

Una de les primeres sessions de formació ha estat la dels Serveis Informàtics, que han explicat com un dels programes més utilitzats pel que fa a la tramitació administrativa s'haurà d'adaptar a la llei 39/2015 de procediment administratiu. 

Per altra banda, el personal de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de Berga també ha visitat la mateixa oficina de la Seu d'Urgell, per tal de conèixer de primera mà la implementació de la tramitació electrònica, en un consistori que fa temps que ja hi treballa. 
 

Membres de l'Ajuntament de Berga visiten l'Ajuntament de la Seu d'Urgell Foto: AjBerga