L’Escola Bressol Flor de Neu de Berga ensenyarà alguns conceptes que formen part de la tasca educativa als pares dels nens i nenes d’entre 0 i 3 anys. Aquest, han precisat a través de l’Ajuntament de Berga, és un repte al qual s’enfronten diàriament els pares i mares a l’hora de desenvolupar la personalitat dels infants. De vegades, però, els progenitors no disposen de les eines i els recursos necessaris per a exercir aquesta tasca amb èxit, motiu pel qual el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies ha posat en marxa un programa anomenat “Créixer en família”, que consisteix en un cicle de sessions formatives per orientar i acompanyar les famílies en l’exercici del rol educatiu des d’una perspectiva positiva.
El projecte, han indicat, té l’objectiu de convertir-se en un espai d’intercanvi d’experiències entre mares i pares amb fills i filles d’edats similars. Per això, cada taller estarà guiat per professionals i experts en la formació de famílies per a reflexionar i donar resposta a diverses qüestions com per exemple per què educar, què fer i com fer-ho.
En el cas de Berga, el programa tindrà sis sessions cada dijous, del 26 d’octubre al 30 de novembre, de les 17.30 a les 19.30 hores. Per a participar-hi, només caldrà inscriure’s prèviament enviant un correu electrònic a l’adreça educacio@ajberga.cat o trucant al telèfon 93 821 43 33.
L’Escola Bressol de Berga ensenyarà com millorar l’educació a infants d’entre 0 i 3 anys
El programa "Educar en Família" està impulsat per la Generalitat
ARA A PORTADA
Publicat el 18 d’octubre de 2017 a les 14:42
Et pot interessar
-
Societat Beures, tapes i música en directe: així celebra Cal Rosal la Festeta de la Cervesa
-
Societat El Berguedà reclama a Red Eléctrica que faci realitat la subestació del polígon d'Olvan
-
Societat Fira de Santa Tecla 2025: programa, dates i horaris
-
Societat Les pluges regulars pronostiquen una bona temporada boletaire
-
Societat Finalitza la vaga a Liven-Paulig sense lligar cap acord sobre el conveni
-
Societat Gironella es proposa combatre la solitud no desitjada amb un projecte comunitari a l'hora de dinar