Liven, S.A. empresa capdavantera en la producció de snacks, crispetes i productes Tex-Mex, continua amb el seu compromís de minimitzar el seu impacte ambiental. Aquest desembre ha posat en marxa a la província de Barcelona el Duo Tràiler, un dels camions més llargs i eficients que actualment circulen per les carreteres europees.
Es tracta d’un tràiler de 32 metres format per una tractora Volvo i dos semiremolcs, amb una capacitat de càrrega de fins a 44 tones, reduint un 50% el transport per carretera de les nostres entregues i en un 30% les emissions de CO2 per trajecte.
El duo tràiler està dissenyat per circular per carreteres d’alta capacitat, permetent reduir el nombre de camions que circulen per carreteres convencionals i la possibilitat d’accidents en aquestes. Des d’un punt de vista de sostenibilitat, el concepte duo-eco de transport aporta eficiència al transport multimodal per ferrocarril. Els semiremolcs del vehicle tenen les mateixes dimensions que els vagons de tren, podent així promoure el transport per ferrocarril cap a la resta d’Europa.
Inicialment, el duo tràiler unirà diàriament en 4 freqüències la fàbrica de Liven Berga amb el magatzem de Transsesrovires a Masquefa (on s’expedeixen les comandes).
Liven posa en marxa un dels camions més llargs i eficients que circulen per Europa
L’empresa s’afegeix a l’aposta europea que redueix les emissions de CO2 tot augmentant els volums transportats
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de desembre de 2021 a les 17:23
Et pot interessar
-
Societat Puig-reig rehabilitarà l'edifici històric de Cal Sastre de la Costa
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 1, 2 i 3 d'agost
-
Societat Una dotzena d'establiments i recursos del Berguedà fan un pas endavant en accessibilitat turística
-
Societat Olvan celebra la Festa Major amb música, activitats infantils, àpats populars i el nou Sindicat
-
Societat Bergacomercial celebra l'estiu sortejant un creuer pel Mediterrani
-
Societat Un ofici «en perill d'extinció»: els productors de formatge de pastor reclamen ajuts i menys burocràcia