Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest diumenge al matí una dona de 42 anys que ha patit un accident d'escalada quan estava realitzant aquest esport a la cara nord del Pedraforca, a Saldes. Tal com han informat, la dona es trobava en un relleix de la via Panys, a uns 1.700 metres d'altura, i ha hagut de ser evacuada amb un peu possiblement fracturat.
Quan s'ha rebut l'avís, s'ha activat un vehicle terrestre dels Bombers i un helicòpter del Grup de Rescats i Actuacions Especials, que han fet un gruatge per treure la ferida del punt on es trobava. Acte seguit, el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha traslladat la dona a l'Hospital Comarcal Sant Bernabé de Berga.
Rescaten una dona al Pedraforca amb una possible fractura al peu
Societat
La dona estava escalant la cara nord de la muntanya quan ha patit l'accident
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
10 de juliol de 2016 a
les 17:25
Actualitzat el
10 de juliol de 2016 a les
17:36
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
