Loterías y Apuestas del Estado ha obert aquest dijous 5 de febrer la convocatòria per a la contractació de serveis de gestió de punts de venda mixtes de loteria en diverses zones de l'estat que, en el cas del Berguedà, afecta el nucli de Sant Jordi de Cercs. Les convocatòries per a la contractació d'aquests nous punts de venda s'han anat espaiant molt els darrers anys, fins al punt que es fan gairebé excepcionalment.
Aquesta convocatòria fa referència a punts de venda mixtes, és a dir, sobre negocis convencionals ja existents com estancs o papereries que no tinguin competència en la venda dels productes de la loteria espanyola. Si se'ls aprova, aquests podran passar a vendre formes de loteria com la primitiva o les quinieles esportives.
El contracte d'aquesta convocatòria és per a un període de 10 anys prorrogables, i els comerços de Sant Jordi que hi vulguin optar, han de presentar la sol·licitud abans del 5 de març a les 12 del migdia.
Sant Jordi de Cercs opta a tenir nous punts de venda de loteria
El procediment de contractació es fa en fórmula mixta per a comerços ja existents del municipi
ARA A PORTADA
-
-
-
Així és la Canal Roja, la ruta d'accés al Pedraforca on ha mort un excursionista Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
Publicat el
05 de febrer de 2015 a
les 18:47
Actualitzat el
05 de febrer de 2015 a les
18:50
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
