L’últim cap de setmana d’agost ha arribat, i en el món de les curses de muntanya destaca un dels grans esdeveniments mundials, l’Ultra Trail Mont Blanc. Es tracta d’una de les proves de trail running més importants del món, per no dir la més important, i hi participen sis berguedans integrants de l'Associació Mountain Runners del Berguedà, en dues de les seves modalitats. Les distàncies i dades de participació de l’esdeveniment de Chamonix són impressionants, amb un seguit de proves que ja van començar amb la sortida de la PTL el passat dilluns dia 22 (290km).
Entre els circuits, destaca la CCC de 100 quilòmetres, i la seva germana petita, la OCC de 55. En aquest cursa, el berguedà Ivan Camps i l'avianès Pau Bartoló han competit per les primeres posicions. Camps ha aconseguit quedar en cinquena posició, mentre que Bartoló, onzè.
Pel que fa a la CCC, hi participen els membres del club Judit Franch, Pau Ventura, Anna Ventura i Carles Sans. Una absència destacable és la de Núria Picas, que ja va confirmar a través d’Instagram que no correria la cursa degut a l’esquinç que es va fer darrerament.
Per altra banda, i segons ha informat l'Escola de Trail, els més petits de la casa també s'han estrenat en les curses internacionals.
Sis berguedans competeixen en curses de l'Ultratrail Mont Blanc
La cursa més gran del trail running ja s’ha iniciat en diverses distàncies
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’agost de 2016 a les 16:32
Actualitzat el 25 d’agost de 2016 a les 17:21
Et pot interessar
-
Societat Més visites, menys espera i nous serveis: així ha canviat l'atenció en ginecologia a Berga
-
Societat Aquest és el poble del Berguedà escollit com un dels 20 millors del món per visitar durant el 2025
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència