Sis empreses del Berguedà exposen els seus productes, des d'aquest dilluns, a la Fira Alimentària, la cita més important del sector de l'alimentació i les begudes que se celebrarà a Barcelona durant aquesta setmana. La comarca es promociona dins del sector Fine Foods, és a dir, l'espai destinat als productes que prioritzin el posicionament com a Gourmet o Delicatessen, i ho fan en l'espai del Clúster de Productes Típics de Muntanya.
Entre les empreses berguedanes a la fira, s'hi troben Especialitats Viñas, Formatge Cuirols, Germans Caus, Masia Fontirons, Salt del Colom i Casabella Natura, que intentaran trobar nous proveïdors i clients, descobrir nous mercats. i mostrar i conèixer els productes més innovadors del sector.
L'agroindústria representa, al Berguedà, el 17,1% del PIB industrial, i és un dels sectors exportadors més dinàmics de l'economia.
Sis empreses del Berguedà es promocionen a la Fira Alimentària
La comarca mostra el seu potencial agroalimentari dins del Clúster de Productes Típics de Muntanya
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2016 a les 10:15
Actualitzat el 26 d’abril de 2016 a les 10:18
Et pot interessar
-
Societat La Patum suma el tercer patrocinador privat aquest 2025
-
Societat Una trentena de cavalls reforça la prevenció d'incendis al Baix Berguedà
-
Societat Berga posa data a les obres de la Font del Ros
-
Societat Coneix les parelles administradores de La Patum i Els Elois d'aquest 2025
-
Societat Arrenca el compte enrere de la Patum amb el Ple de l'Ascensió i la sortida del Tabal
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 30 i 31 de maig, i 1 de juny