Una ferida en un accident amb tres cotxes implicats a la C-16 a Berga

La dona de 40 anys ha estat traslladada a l'Hospital Comarcal Sant Bernabé

Publicat el 31 de desembre de 2016 a les 11:07
Actualitzat el 31 de desembre de 2016 a les 11:15
Una persona ha acabat ferida amb policontusions, després que aquest divendres a les 23:52 s'hagi produït un accident amb tres vehicles implicats a l'autovia C-16, a Berga, al punt quilomètric 95,6. 

Segons han explicat a NacióBerguedà els Bombers de la Generalitat, la persona ferida ha estat una dona de 40 anys i de Sant Vicenç de Montalt (el Maresme). Un dels vehicles ha patit una col·lisió per encalç, i ha implicat la resta, que circulaven en sentit Manresa. 

El sinistre, però, no ha finalitzat amb ferits greus, i la dona ha estat traslladada amb una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospital Comarcal Sant Bernabé. Al lloc dels fets s'hi han desplaçat diverses dotacions de Mossos d'Esquadra, Bombers i ambulàncies. 

 

Accident a la C-16 d'aquest divendres. Foto: Aida Morales

 

Un dels cotxes implicats en l'accident d'aquest divendres de la C-16 Foto: Aida Morales

 

Ambulàncies i cotxes de policia a l'accident d'aquest divendres de la C-16 Foto: Aida Morales