[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=v5UhfNwXkBY[/youtube]
El vídeo de la colla de 1994 pel Carnestoltes de Berga ha generat les primeres rivalitats. Els seus principals competidors, que l'any passat van quedar segons amb "El núvol Berga" però que ostentaven des de fa anys el liderat, han contestat el primer vídeo amb aquest altre.
"Saps què en faig de les sardines? Els trec les espines amb els dits i els escuro el cap així...". Una clara declaració d'intencions que obre la porta a múltiples interpretacions.
VÃDEO La rivalitat omple la prèvia del Carnestoltes de Berga: «Saps què en faig de les sardines?»
Societat
Els principals competidors de la generació del 1994 contesten amb un provocatiu vídeo
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
23 de febrer de 2017 a
les 12:54
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
