La Direcció General de Política Financera i Assegurances de la Generalitat de Catalunya ha ampliat fins a 3.000 milions d’euros el volum de l’emissió de bons que va posar en circulació el passat 22 d’octubre. Així ho ha comunicat en una resolució que es preveu publicar demà dijous al Diari Oficial de la Generalitat, segons la qual es modifica l’import de l’emissió que en un primer moment s’havia fixat en 1.890 milions d’euros, ampliables fins a 2.500 milions. Segons el text que es publicarà al DOGC, la Generalitat ha pres aquesta decisió, perquè les peticions dels inversors han superat “amb escreix” l’oferta realitzada i com a resposta a la a petició de les entitats financeres que col·laboren amb l’Administració en la distribució dels bons, “que han sol·licitat augmentar-ne l’import”.
Tot i aquesta ampliació, es mantenen les característiques de l’emissió fixades en la resolució del passat 19 d’octubre: els destinataris d’aquesta emissió de bons, amb un cupó fix anual del 4,75% i un venciment a un any i dos dies, són inversors detallistes. L’import mínim de la sol·licitud és de 1.000 euros i fins a un màxim de 2 milions per inversor.
L’única diferència respecte al primer tram de l’emissió és la comissió per a les entitats financeres que hi participen i que quedarà fixada en el 0,75% per la col·locació d’aquests 500 milions.
El període de subscripció dels bons finalitzarà aquest divendres, 12 de novembre. En el cas que la demanda superi l’import assignat es procedirà a un prorrateig entre les entitats participants, amb l’objectiu de garantir l’assignació íntegra de les peticions de volum més reduït. La data prevista de desemborsament és el proper 19 de novembre.
Les entitats que col·laboren amb la Generalitat en la distribució de l’emissió són les següents: Ahorro Corporación Financiera, Banc Sabadell, Banco Pastor, Bankpime, Barclays Bank, Caixa d’Enginyers, Caixa Girona, Caixa Laietana, Caixa Ontinyent, Caixa Penedès, Caja Ahorros Inmaculada, Caja Granada, Caja de Ahorros de Murcia, CatalunyaCaixa, Deutsche Bank, Fibanc, Gaesco SV, Ibercaja, “la Caixa”, Sa Nostra, Unicaja, Unnim i Vital Kutxa.
La Generalitat amplia fins a 3.000 milions d'euros l'emissió de bons
El període de subscripció es tanca aquest divendres
ARA A PORTADA
-
Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
Publicat el 10 de novembre de 2010 a les 17:27
Et pot interessar
-
Economia
El BCE manté els tipus d'interès en el 2% per tercera vegada consecutiva
-
Economia
El BBVA obté un resultat rècord de 7.978 milions, tot i l’esforç en la batalla de l’opa
-
Economia
El Banc Sabadell prepara una festa al Palau Sant Jordi per celebrar la victòria en l’opa del BBVA
-
Economia
Catalunya vol captar 6.000 milions d’inversió estrangera i generar 45.000 llocs de treball en cinc anys, un 60% més
-
Economia
El PIB a l'Estat modera dues dècimes el creixement el tercer trimestre, fins al 0,6%
-
Economia
Aena augmenta els beneficis un 8,9% fins al setembre i se situen en els 1.579,4 milions
