[vimeo]77255495[/vimeo]
La 5 Cims del Montseny aplegarà aquest diumenge 12 d'octubre uns 350 participants. La prova, amb sortida i arribada al poble de Montseny, al Vallès Oriental, arriba enguany a la quarta edició. Es tracta d’una marxa de resistència individual, de caràcter no competitiu, que passa pels paratges més bonics del parc natural ja que puja fins el Turó de l'Home i les Agudes, voreja el Matagalls i puja el Sui i el Samon. Aquest any, la caminada compta amb un recorregut circular de 55 quilòmetres amb una nova variant per la cara nord del Matagalls, amb un desnivell positiu de 3.600 metres.
Una vegada finalitza el recorregut, Besttrail i el Club de Muntanya Horitzons, organitzadors de la 5 Cims, han programat una botifarrada popular a la plaça del poble pels participants i les seves famílies.
NacióMuntanya cobrirà l'esdeveniment amb una àmplia galeria de fotos.
ARA A PORTADA
-
Política Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Successos Afectats per l’aiguat al càmping Arc de Berà: «El cotxe ja el puc llençar, veurem qui ho paga» ACN
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
Publicat el
10 d’octubre de 2014 a
les 11:50
Et pot interessar
-
Esports
El Barça trepitja amb força i guanya al Brighton a la «festa del Gamper»
-
Esports Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
-
Esports
El Barça celebra el retorn del Gamper al Camp Nou amb la victòria davant l’Al-Ahly
-
Esports
Hansi Flick es dirigeix en català a l’afició del Barça: «Moltes gràcies pel vostre suport»
-
Esports
El «club del poble» egipci
-
Esports
El Barça passa per davant del Madrid i es reforça amb el fitxatge de Rodri
