El cantautor Roger Mas estrenarà el seu nou disc amb un concert a Brussel·les on espera l'assistència dels "membres del govern a l'exili". En una piulada, Mas ha anunciat que presentarà "Parnàs", el seu nou treball, a la sala "Adem" de la capital europea el proper 2 de març.
"Els primers a sentir "Parnàs" en directe seran els membres del govern a l'exili. Que els que són injustament a la presó siguin alliberats immediatament. Ni oblit ni perdó", ha assegurat Mas a Twitter. El concert, organitzat amb el Casal Català de Brussel·les, costarà 10 euros pels socis i 15 pel públic general.
Roger Mas estrenarà el seu nou disc a Brussel·les amb «el Govern a l'exili»
L'artista presentarà "Parnàs" el 2 de març a la sala "Adem" de la capital europea
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 11 de febrer de 2018 a les 00:16
Et pot interessar
-
Cultura Balaguer obre el teló del 10è Encontats amb una sessió de Ramon Besora i Jaume Centelles
-
Cultura Sant Miquel de les Lletres: una setmana que omplirà Lleida de llibres, cuina i músic
-
Cultura FiraTàrrega 2025 tanca amb un 75% d’ocupació i 14.500 entrades: una ciutat convertida en escenari
-
Cultura La Fira Tàrrega del divendres: llibres que alimenten màquines, taulons gegants i auriculars màgics
-
Cultura Agenda del cap de setmana a Lleida: 13 i 14 de setembre
-
Cultura Tàrrega es converteix en partitura viva per donar el tret de sortida a la 45a Fira de Teatre al Carrer