Els Mossos d'Esquadra investiguen la tala de 60 nogueres amb motoserra a Llimiana (Pallars Jussà) que ha estat denunciada pel propietari de la finca.
El propietari del terreny ha explicat que un pastor veí el va avisar divendres a la tarda que havia vist a terra totes les nogueres que feia 20 anys que estaven plantades, ha avançat aquest dilluns Segre.
No es van emportar la llenya, per la qual cosa els Mossos d'Esquadra, que van rebre la denúncia dissabte, investiguen el cas per un delicte de danys i no de furt.
Investiguen la tala de 60 nogueres en una finca de Llimiana, al Pallars
Societat
Els arbres feia 20 anys que estaven plantats
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Lleida posa al dia les regles de convivència: més mediació i noves normes per a l’espai públic Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Lleida celebra 325 anys de ball de bastons amb una trobada infantil durant les Festes de Tardor ACN
-
Societat Tornen a detenir el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes i el jutjat el deixa novament en llibertat ACN
Publicat el
25 de gener de 2016 a
les 11:37
Actualitzat el
25 de gener de 2016 a les
12:14
Et pot interessar
-
Societat
L’excap de Carreteres nega haver cobrat suborns per afavorir una constructora
-
Societat
El Govern garanteix l’energia per al futur polígon Torreblanca-Quatre Pilans
-
Societat
Sis anys de presó per matar l’home amb qui conviviva a Alcarràs
-
Societat
LleidaSona busca nou talent musical emergent a les terres de Ponent
-
Societat
El Musiquem Lleida programa 12 actuacions i reforça l'aposta pels músics en la seva 21a edició
-
Societat
Els Mossos investiguen com a mort criminal la troballa del cadàver a Utxesa
