La Cambra de Comerç de Lleida, Fecom i PimeComerç han reivindicat aquest dimarts el Pla Especial de l'Estació com un projecte comercial emblemàtic, en argumentar que generaria més sinergies i podria dinamitzar l'Eix Comercial i els barris perifèrics Pardinyes i Balafia.
En un comunicat, les entitats responen així a la presentació, la setmana passada, de l'estudi d'impacte econòmic i social de la implantació de nous equipaments comercials de l'Ajuntament de Lleida, que dona prioritat al pla de l'Estació respecte altres propostes i preveu que amb ell es crearan 3.000 llocs de treball, 1.600 directes.
Manifesten "la poca transparència de l'ajuntament de Lleida cap als agents econòmics de la ciutat en no informar de la licitació i adjudicació de l'estudi d'impacte" i assenyalen que totes les institucions ho van demanar fa dos anys en diferents reunions amb l'Ajuntament. També critiquen la manca d'informació i asseguren que es feliciten per l'execució i perquè contempla algunes de les reclamacions del món empresarial lleidatà.
Aquestes entitats entenen que tal com proposa l'estudi, el projecte de l'Estació és el que s'acosta més a les seves reivindicacions en cas que fos necessari implantar nous equipaments comercials a la ciutat i demanen que es tinguin en compte les seves al·legacions, que contemplen la possibilitat d'implantar nous tipus d'establiments superiors a 800 metres quadrats al llarg del considerat Eix Comercial.
La Cambra de Comerç dona prioritat al projecte comercial de l'Estació
Considera que pot dinamitzar l'Eix Comercial i els barris perifèrics Pardinyes i Balafia
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 24 de juliol de 2018 a les 14:27
Actualitzat el 24 de juliol de 2018 a les 14:32
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues