Un total de set províncies tindran aquest dimecres 17 de juliol avisos de nivell groc per pluges i tempestes, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).
Concretament, per risc de pluges i tempestes hi haurà Osca, Terol, Saragossa, Burgos, Sòria, Lleida, Barcelona, Girona, La Rioja, Granada i Jaén.
Segons l'AEMET, aquest dimecres s'esperen ruixats i tempestes al quadrant nord-est, amb més probabilitat de precipitacions al Sistema Ibèric, als Pirineus i en àrees properes, on podran ser localment fortes. No obstant això, és possible que es produeixin pluges febles en altres zones de l'est de la Meseta i a les serres del sud-est peninsular.
Ara a portada
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida Redacció
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida Redacció
-
Publicat el 17 de juliol de 2019 a les 10:55
Actualitzat el 17 de juliol de 2019 a les 10:59
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer