Un escalador ha mort aquest dimecres a Àger (Noguera) després d'haver resultat colpejat per unes pedres que han caigut quan es trobava a deu metres d'alçada. Els Bombers han estat alertats cap a tres quarts d'una del migdia que l'home havia resultat ferit a l'inici de la via "Esperando el Parche de Morfina".
El cos d'emergències ha activat l'helicòpter de rescat amb l'equip conjunt del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) i el metge del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), així com una dotació terrestre de suport.
Un cop a l'indret, el metge ha certificat la mort de l'escalador. El cos de Mossos d'Esquadra ha activat la Unitat d'Intervenció de Muntanya (UIM) que s'ha fet càrrec dels atestats i de l'aixecament del cos.
Mentrestant, Bombers ha acompanyat un altre escalador que anava amb la víctima fins al poble d'Àger. Per la seva banda, el SEM ha desplaçat fins a l'indret un helicòpter medicalitzat, una unitat terrestre i un equip de psicòlegs.
[plantillavirals]
Mor un escalador a la Noguera en caure-li unes pedres a deu metres d'alçada
Els Bombers ha acompanyat fins al poble d'Àger un altre escalador que recorria una via amb la víctima
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de febrer de 2024 a
les 18:50
Actualitzat el
28 de febrer de 2024 a les
18:57
Et pot interessar
-
Societat
Mor Vicent Voltas i Belló, referent de l'empresariat lleidatà i fundador de Grup Voltes
-
Societat
El llibre que fa ballar els records
-
Societat
El turisme de la floració aplega 20.000 visitants a Aitona
-
Societat
Col·lapse per l'èxit del nou forn a Ciutadilla: el poble ha estat tres dècades sense obrador
-
Societat
Estabilitzat l'incendi de Llimiana, que ha afectat unes 6,5 hectàrees
-
Societat
Balaguer acollirà una nova Fira Q amb desfilades canines i un concurs d'entrepans
