El videoclip Respect, creat per alumnes de 3er d'ESO de l'Institut Bages Sud de Castellbell i el Vilar ha guanyat la sisena edició del Concurs ICIP de Hip-hop per la Pau en la modalitat adreçada a estudiants de secundària, batxillerat i formació professional de Catalunya. Els alumnes han guanyat l'enregistrament i producció musical d'una peça de rap en un estudi professional de gravació amb assessorament artístic. Es tracta d'un clip de denúncia de situacions que porten a l'assetjament escolar o a la discriminació per orientació sexual. El jurat ha valorat les habilitats interpretatives, la qualitat musical i la posada en escena de l'alumnat.
El jurat de la sisena edició del Concurs ICIP de Hip-hop per la Pau ha fet públic el veredicte del certamen, que té com a objectiu fomentar la creativitat i donar visibilitat al compromís del joves en l'àmbit de la pau. En aquesta ocasió les obres premiades aborden temàtiques com l'assetjament escolar, el racisme i la crisi dels refugiats, i engloben missatges de rebuig a tota forma de discriminació i abús.
Els grups guanyadors rebran els guardons en una cerimònia de reconeixement que tindrà lloc el pròxim 7 d'abril a la Lleialtat Santsenca, un equipament municipal de gestió comunitària del barri de Sants de Barcelona.
Alumnes de l'institut Bages sud de Castellebell guanyen un premi ICIP de Hip-hop per la Pau
Amb el videoclip "Respect", un clip de denúncia de situacions que porten a l'assetjament escolar o a la discriminació per orientació sexual
ARA A PORTADA
-
Arribar en tren a Terrassa passades les 10 de la nit i quedar-se tirat per falta d'autobusos Pere Fontanals
-
Resignació a l'estació de Rodalies de Manresa en el segon dia amb transport alternatiu a Terrassa Redacció
-
-
El Suprem ratifica l'any i mig de presó per a tres ultres per una agressió d'odi a independentistes de Balsareny Pere Fontanals
-
Publicat el 12 de març de 2022 a les 18:46
Actualitzat el 12 de març de 2022 a les 18:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Cur(s)a del Còlera i Mateu Peramiquel omplen de vida la Festa de Sant Sebastià a Súria
-
Cultura i Mitjans
Manresa lliurarà dimecres el 13è Premi Planes al documental de 3Cat «Et faran un home»
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de persones descobreixen Can Figueras en una jornada de portes obertes
-
Cultura i Mitjans
Súria comença a commemorar el centenari de Magí Fàbrega amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa culmina l'adequació de la tercera planta per preservar el patrimoni
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós obre l'Any Pere Clapera amb una exposició sobre el Barça dels anys 50
