El el sisè concert del cicle de Tarima que es duu a terme al Bar Nais de Manresa ha estat a càrrec d'Atbara, un duet format per Marta Viñeta (veu) i el manresà Jofre Fité (piano i sintetitzadors). El concert ha estat marcat per la peculiaritat del so de les cançons, sovint d'un aire clarament jazzístic i també amb un ressò en els teclats de sintetitzadors que han omplert de sons molt professionals el pis de dalt del Bar Nais.
En el penúltim concert del cicle de Tarima han sonat versions de Radiohead, Manel, Bruno Mars, Steve Wonder amb un toc tan personal que fins i tot podien ser irreconeixibles i sonaven pròpies. El duet es troba en moments iniciàtics, i els dos estudiants de l'ESMUC comencen a atrevir-se a deixar-se anar a sobre l'escenari, tal i com han sonat avui a Tarima.
El cicle de Tarima (Cebecé) arriba ja a final del seu cartell la setmana que ve amb la visita de les germanes Escartín, vingudes del Penedès amb el seu projecte Escarteen Sisters, i presentaran el seu nou disc que surt aquest dilluns amb el mateix nom.
Atbara porta la peculiaritat dels seus sons al cicle Tarima
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 11 de març de 2018 a les 20:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives