
El Jan i la Júlia condueixen 'El meu primer Nadal al Kursaal'. Foto: Kursaal
La sala petita del Kursaal acull aquest proper cap de setmana, per tercer any consecutiu, la representació d''El meu primer Nadal al Kursaal', un espectacle del Servei Educatiu del Kursaal que té com a protagonistes el Jan i la Júlia, els dos germans que ja han compartit amb molts infants un dia de la seva vida amb 'El meu primer Kursaal', 'La llegenda de Sant Jordi' i 'Jan i Júlia: benvinguda nanny!'. En aquesta ocasió, conviden als nens i nenes a viure amb ells la màgia del Nadal. Les entrades per a totes 6 funcions programades per dissabte i diumenge ja estan exhaurides.
'El meu primer Nadal al Kursaal' és un espectacle participatiu adreçat a nens i nenes de 2 a 5 anys. Un espectacle en què tots plegats cantarem cançons de Nadal, i no hi fataran el tió, els reis mags, el pessebre, l'arbre de Nadal... i moltes sorpreses més.
Aquesta producció del Servei Educatiu del Kursaal compta amb la direcció de Sílvia Sanfeliu, Sílvia Blavia i Albert Ruíz com a actors protagonistes, amb David Sisó al piano, Ernest Larroya a la bateria i Alexis Cabrillana, al baix; i amb coreografies de Guillem Cirera.