Una seixantena de participants del Club de Lectura de les Biblioteques Públiques de Manresa (el Casino i l'Ateneu Les Bases), es van reunir dijous al Museu de la Tècnica de Manresa per fer la primera lectura conjunta de la temporada i inaugurar el curs 2018-19.
L'obra escollida va ser la novel·la "La Tieta Claudina" de Prudenci Bertrana, un clàssic de la literatura catalana poc conegut. Tots els assistents l'han llegida durant l'estiu. L'acte, que va ser conduit per Agnès Prats, especialista en l'obra de l'escriptor català, es va cloure amb el tast del nou vi del Celler Fargas-Fargas que du el nom de ¾ de quinze, gentilesa del Celler de Salelles.
La sessió va comptar amb la col·laboració de l'Associació Espais Escrits, entitat que té com a objectiu articular projectes de custòdia, recerca i difusió dels escriptors clàssics de la literatura catalana. Així, ha patrocinat aquest acte que vol reivindicar la figura de Prudenci Bertrana del qual es va celebrar l'any passat el 150 aniversari del seu naixement.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
21 de setembre de 2018 a
les 15:15
Actualitzat el
21 de setembre de 2018 a les
15:24
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova
-
Cultura i Mitjans
La Manresa Desconeguda de Cine tindrà una segona sessió per l'interès que ha generat
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Som Riu d'Or porta la cultura popular de Sant Fruitós fins a Estocolm
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà dissabte una nova audició de sardanes al Parc Municipal
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar tanca cinc dies de Festa Major amb una elevada participació
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
