La setmana del 26 de novembre s'iniciaran les tasques d'asfaltament de diversos carrers de Sant Fruitós de Bages. Els carrers afectats seran Raval, Sant Benet, Montserrat, Dalt, Poal, Sant Francesc, Av. Joan XXIII, Camí de les Brucardes, Camí de l'Agulla i Camí de les Pedreres. Les obres està previst que s'allarguin fins la primera quinzena de desembre.
En cada cas, els treballs d'asfaltament dels carrers no es preveu que s'allarguin més de dos dies tot i que en casos puntuals pot ser que durin alguna jornada més. Les rutes alternatives i afectacions al trànsit estaran senyalitzades degudament.
Caldrà extremar la preocupació a l'hora de transitar amb els vehicles durant aquests dies, donant pas als vianants, per tal de vetllar i garantir la seguretat.
Sant Fruitós iniciarà en breu l'asfaltat de diversos carrers del municipi
La setmana del 26 de novembre, i afectarà a una desena de vies
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de novembre de 2018 a les 14:56
Actualitzat el 19 de novembre de 2018 a les 14:58
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix