El Bages i el Moianès també seran present a la gran manifestació que s'organitza el proper diumenge 7 de febrer a Amposta en contra del Pla Hidrològic de l'Ebre que el govern espanyol ha tornat a desencallar.
L'ANC comarcal organitzarà autocars per assistir a la manifestació i donar suport a les Terres de l'Ebre. Inicialment ja s'ha concretat la sortida d'autocars des de Manresa però no es descarta que en surtin des d'altres punts si hi ha prou inscrits.
La concentració es farà el diumenge 7 de febrer a 2/4 de 12 del migdia al Parc dels Xiribecs d'Amposta. Mitja hora més tard es donarà començament a la manifestació. Els organitzadors recomanen anar de blau per fer visible la gran riuada de gent que es mobilitzarà.
La sortida des de Manresa es farà a les 8 del matí des de l'avinguda dels Dolors, davan de l'aparcament del Lidl. Des d'Amposta es tornarà cap a Manresa entre les 4 i les 5 de la tarda. El viatge té una durada aproximada de 3 hores.
Un cop a Amposta, l'ANC de les Terres de l'Ebre organitzen una paella popular amb arròs del Delta. Amb inscripció i pagament previ que es comunicarà adequadament durant els propers dies. L'hora de dinar serà un cop acabada la manifestació, cap a les 2 del migdia.
El preu per al viatge en autocar és de 12 euros. Si també es vol participar en el dinar, el preu conjunt és de 25 euros. Per inscriure's cal adreçar-se a aquest formulari.
Amb tot això, cada AT ha de fer inscripcions (dades persones) i cobrament de forma interna segons opcions. A la reunió del dijous 28 gener, estaria bé disposar de com va la inscripció.
Les ANC del Bages i el Moianès tindran pancarta pròpia.
El Bages prepara autocars per anar a la manifestació contra del Pla Hidrològic
Política
La mobilització es farà a Amposta el diumenge 7 de febrer | Els autocars sortiran de Manresa a les 8 del matí, i tornaran sobre les 4 de la tarda
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
23 de gener de 2016 a
les 14:22
Actualitzat el
23 de gener de 2016 a les
21:20
Et pot interessar
-
Política
Aliança Catalana tria Sílvia Cubo com a cap de llista de l'extrema dreta a Manresa
-
Política
Santpedor licita per 1,36 milions d'euros les obres de renovació de Cal Llovet
-
Política
ERC Sant Fruitós reclama de nou explicacions per l'avaria de la climatització de la residència
-
Política
ERC reclama al Govern espanyol que identifiqui els immobles estatals sense ús al Bages
-
Política
Mònica Castellà serà la candidata d'Aliança Catalana a l'alcaldia de Navarcles
-
Política
Havaneres, ofrena floral i missa a la Diada Nacional de Monistrol de Montserrat
