El carrer Pedraforca cantonada amb el carrer Cadí del polígon Riu d'Or de ant Fruitós de Bages, es veurà a afectat a la circulació a partir del proper divendres 25 de gener.
L'afectació és a conseqüència dels treball de connexió del nou col·lector que s'està executant a la xarxa de clavegueram municipal per tal de millorar els serveis en el polígon.
En aquest punt es desviarà el trànsit de vehicles. És previst que els treballs durin dues setmanes. També quedarà afectada la vorera pels vianants ubicada al marge corresponent a la zona verda.
Afectacions al trànsit al polígon Riu d'Or de Sant Fruitós a partir de divendres
Societat
A conseqüència dels treball de connexió del nou col·lector
ARA A PORTADA
-
Successos Escorcoll en el pis d'un dels detinguts pel crim de Manresa, al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
-
Societat L'últim adeu a Carles Vilajosana omple de dol i emoció el tanatori de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Vilajosana va ser mort després d'intentar separar una baralla de menors al final del Correfoc Pere Fontanals
-
Successos «Un crim pot passar en qualsevol moment, però ara la prevenció és molt més laxa» Pere Fontanals
Publicat el
23 de gener de 2019 a
les 15:24
Actualitzat el
23 de gener de 2019 a les
15:26
Et pot interessar
-
Societat
Manresa celebrarà la Diada Nacional amb l'acte institucional a la plaça Onze de Setembre
-
Societat
Els carrers Trieta i Dibuixant Vilanova patiran talls de trànsit per obres d'asfaltatge
-
Societat
Manresa recordarà els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
-
Societat
Els alumnes del Pla del Puig de Sant Fruitós estrenaran gimnàs i vestidors amb l'inici de curs
-
Societat
USTEC, CGT i Intersindical desconvoquen la vaga educativa pel Bloc 8 de Manresa
-
Societat
La línia Manresa-UAB guanyarà 18 noves expedicions
