Artés rep l'estudi de millora de l'accessibilitat

En l'entorn del carrer Hospital i l'antiga carretera B-430

Publicat el 12 d’abril de 2011 a les 12:23

L'Ajuntament d'Artés ha rebut de la Diputació l'estudi de millora de l'accessibilitat de l'àmbit comprés entre le carrer Hospital i l'antiga carretera de Sallent B-430. L'estudi analitza l'estat actual de l'accessibilitat del vianants d'aquest espai i proposa alguna actuació que millori la qualitat dels desplaçaments a peu dels veïns d'Artés.

En aquest sentit, i per tal que els veïns es pugin desplaçar amb major facilitat i seguretat, l'estudi proposa que la creació de dos itineraris que connectin el carrer de l'Hospital amb l'antiga carretera a través del talús existent i la creació d'un tram amb vorera adaptada i un pas de vianants.

Igualment, a petició de l'ajuntament també s'estudia la viabilitat per col·locar un ascensor. L'estudi presenta les opcions amb el seu pressupost aproximat.