[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MIyr8Wb9-RM[/youtube]
Uns individus van acedir el passat dimarts a l'interior del pavelló municipal de Sant Salvador de Guardiola després d'haver apedregat una vidriera i van causar greus desperfectes a les instal·lacions i despatxos de l'equipament, a banda de sostreure diversos elements. El fet va ser enregistrat amb mòbil pels propis assaltants, que van penjar el vídeo al Tiktok amb una música dedicada al Vaquilla. En el vídeo es pot observar la important destrossa que van provocar, i com un dels individus intenta obrir el que sembla una caixa forta.
La Guàrdia Municipal del municipi es va fer càrrec de la instrucció que després de tramitar-la als Mossos d'Esquadra, ha estat adreçada al jutjat en funcions de guàrdia de Manresa, que n'ha obert la instrucció.
Destrossen i roben al pavelló de Sant Salvador de Guardiola i ho pengen al Tiktok
Els assaltants van accedir a la instal·lació municipal a cops de roc contra una vidriera
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de març de 2023 a
les 10:17
Et pot interessar
-
Societat
Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions
-
Societat
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
