Dins les celebracions de l'any nou xinès, l'Associació Centre Cultural xinès de Manresa, amb el suport de l'Ajuntament, portarà a terme aquest diumenge 11 de març unes classes pràctiques de cuina tradicional xinesa, en concret, s'elaboraran els raviolis xinesos (iaozi).
L'activitat és oberta a tot tipus de públic i edat, i es portarà a terme al CEIP La Font (C/ Sant Cristòfol 43) de les 11 a 13 h.
Així mateix, es recorda que el dissabte 17 de març, es portarà a terme un taller de manualitats xineses ( Cal·ligrafia, papiroflèxia, etc) al mateix lloc i de 17 h a 19 h.
El CEIP La Font acollirà diumenge un curs de cuina tradicional xinesa
L'activitat, oberta a tothom, s'emmarca dins la celebració de l'any nou xinès, organitzada per l'Associació Centre Cultural xinès a Manresa
Ara a portada
Publicat el 09 de març de 2018 a les 13:48
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de mobilitat a la C-55 nord els propers dilluns i dimarts
-
Societat La cruïlla de l'avinguda dels Dolors i els carrers Amadeu Vives i Estanislau Casas estrenarà semàfors
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana