Amb l'objectiu de treballar el concepte d'igualtat entre els joves, des dels ajuntaments d'Artés, Avinyó, Calders, Monistrol de Calders i Santa Maria d'Oló s'ha posat en marxa la segona edició del concurs de microrelats de temàtica social Amb ulls d'infant. Si bé l'any passat la temàtica que s'havia d'abordar era la de la violència masclista, enguany el que es planteja és que els relats que es presentin al certamen girin entorn dels desnonaments. Això sí; sempre plantejats des de la mirada d'un infant.
El concurs tindrà dues categories: la juvenil, de 12 a 18 anys, i la general, de 19 anys en endavant. Els relats hauran de ser en català i no podran excedir les mil paraules. S'hauran de presentar per correu electrònic, enviant-los a l'adreça concursderelats@gmail.com, abans del divendres 24 de novembre. En el text del mail hi haurà de constar el títol del relat, el psudònim de l'autor o autora, la categoria a la qual es presenta, el nom i cognoms reals de l'autor o autora, el seu telèfon, la població i el codi postal.
Un jurat format per professionals de l'àmbit de l'ensenyament i d'entitats que treballen els drets socials, serà l'encarregat de decidir quin relat ha estat el millor en cada categoria. Els premiats rebran 150 euros. El veredicte es farà públic el 12 de desembre.
El concurs de relats «Amb ulls d'infant» torna amb la mirada posada en els desnonaments
Els participants podran presentar el seu relat fins el divendres 24 de desembre
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de novembre de 2017 a les 12:36
Actualitzat el 13 de novembre de 2017 a les 12:40
Et pot interessar
-
Societat Cardona homenatja Anna Sucarrats pels seus 100 anys
-
Societat L'Ajuntament de Manresa homenatja Roser Manubens Riu pel seu centenari
-
Societat Modificació de la semaforització a la cruïlla de la carretera de Vic amb els carrers Era Firmat i Lladó
-
Societat Ocupació d'un carril en un tram de la Via Sant Ignasi, a partir de dimarts
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa en un tram del carrer Àlvar Aalto
-
Societat La caravana de cabres que creua Manresa i fa aturar la ciutat (i els mòbils)