El VeAquartium d'Artés, que a mitjans de febrer es va imposar en la First Lego League de la Universitat de Vic, ha participat aquest cap de setmana en la fase espanyola de la competició que s'ha disputat al col·legi San José dels Maristas de Logronyo, i s'ha emportat el premi al Treball en Equip, d'entre 55 grups escolars participants. Aquesta victòria, a més a més els permetrà disputar el FLL Open Invitational Central Europe a Debrecen (Hongria), entre el 16 i el 19 de maig.
L'objectiu del torneig First Lego League és estimular el desenvolupament de diverses habilitats i valors, com el treball en equip, l'emprenedoria, la innovació i la creativitat. En aquesta edició hi han participat 1.900 equips de joves d'entre 10 i 16 anys de tot l'Estat. En aquesta edició, la temàtica dels problemes proposats als joves han tingut que veure amb la gestió de l'aigua.
El VeAquartium d'Artés guanya un dels premis de la First Lego League estatal
S'ha imposat en la categoria de Treball en Equip i participarà en una competició europea a Hongria
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de març de 2018 a les 23:51
Actualitzat el 11 de març de 2018 a les 23:54
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
